Zápis ze 7. schůzky 4. dubna 2014
Účast:
2. A. Valča Gruntová, Bruno Niubó
2. B. Andulka Stránská
3. tř. Kuba Vrtiška, Anička Kovaříková, Matúš Púll
4. A.
4. B. Kuba Stránský, Majda Geletová, Áďa Bártová
5. tř. Kačka Vrtišková, David Bouška
Učitelé: Katka Vrtišková, Markéta Pézlová
1) Nejdříve nás náš předseda přivítal a řekl nám program.
2) Zahráli jsme si hru ‚‚ Země, město“ od baviče Bruna. Ta hra se hrála tak, že Bruno řekl nějaké slovo a my jsme si na připravený papír, na kterém byla taková tabulka s několika sloupečky a v tom posledním bylo napsáno BODY. Nevýhoda byla v tom, že jsme to museli psát psace. A teď k bodování – když dvojice neměla nic napsaného, a nebo to neexistovalo, tak to bylo za 0 bodů, pokud mělo jedno stejné slovo více dvojic, tak to bylo za 5 bodů, když měla jedna dvojice slovo, které neměla žádná jiná dvojice, ale ostatní dvojice měli jiné slovo, tak to bylo za 10 bodů a konečně to nejlepší, když měla jedna dvojice slovo, které neměla žádná jiná dvojice a nikdo jiný neměl už nic, tak to bylo za 15 bodů.
3) Poté, co jsme dohráli hru, tak jsme si zkontrolovali naše domácí úkoly. Anička Kovaříková požádala o pomoc, tu jí nabídla Kačka Vrtišková, aby úkol zvládly společně.
CÍL |
Správně třídit |
||
ÚKOLY |
Test s hrou „Proč třídit“ |
Plakáty „Jak vyhazovat odpadky“ |
Soutěž ve třídění odpadků mezi třídami |
ZODPOVÍDÁ |
Matúš Púll, Kuba Vrtiška a Valča Gruntová |
Anička Kovaříková |
Adélka Bártová a Majda Geltová |
TERMÍN |
do 4. 4. HOTOVO |
do 4. 4. ZATÍM NESPLNĚNO |
do 4. 4. ČÁSTEČNĚ HOTOVO |
4) Potom jsme vymýšleli, jak to udělat s kontrolou vody, kterou jsme doteď neměřili. A vymysleli jsme to následovně. V měření vody jsme si vytvořili služby, které to budou chodit kontrolovat, a tím jsme si i z části vymysleli řešení dalšího problému a tím je svícení na záchodech – to jsme teda vyřešili těmi službami, poté plakáty na záchody a ještě cedulkami na vypínače.
5) Paní učitelky nám pak pověděly, co všechno nás čeká při auditu, který nás čeká, abychom obhájili titul Ekoškola. Je toho hodně a trochu se toho bojíme.
6) Nakonec ještě každý z nás dostal slovo, aby řekl, co dalšího by rád řešil. Některé nápady můžeme řešit sami, o pomoc s dalšími jsme požádali paní učitelky.
co chceme řešit |
kdo zařídí |
byli bychom rádi, kdyby učitelé nezveřejňovali známky před třídou při zápisech do žákovských knížek |
paní učitelky na pedagogické poradě |
chodit na vyučování při hezkém počasí častěji ven |
paní učitelky na pedagogické poradě |
zvětšit uličky mezi šatnovými skříňkami |
Matúš Púll, Anička Kovaříková, Kuba Vrtiška, Kačka Vrtišková – dojdou za paní ředitelkou |
Příští schůzka se koná až 16. 5. 2014.
Další úkoly pro zástupce do tříd:
- informovat třídy o tom že 22. 4. se konají brigády kolem školy
- připomenout, že byl v loni vytvořen Ekokodex a že je to seznam pravidel.
- David Bouška – předávat Frantovi Humpálovi naše zápisy a nosit zápisy z ekotýmu z 2. stupně na naše schůzky
Rozpis na měření spotřeby vody
7. 4. |
3. třída |
19. 5. |
4. A |
11. 4. |
23. 5. |
||
14. 4. |
4. B |
26. 5. |
3. třída |
16. 4. |
30. 5. |
||
22. 4. |
2. A |
2. 6. |
2. A |
25. 4. |
6. 6. |
||
28. 4. |
2. B |
9. 6. |
2. B |
30. 4. |
13. 6. |
||
5. 5. |
5. třída |
16. 6. |
5. třída |
7. 5. |
20. 6. |
||
12. 5. |
4. B |
23. 6. |
4. A |
16. 6. |
27. 6. |